

Az orr-részen már a Citroën új stílusjegyei láthatóak, modernitást és erőt sugallva. A hátsó rész meghatározó elemének számító lámpákat úgy tervezték újra, hogy szélesebbnek és stabilabbnak tűnjön tőlük a jármű hátulja.
Az új C4 az utasok jóllétére összpontosító, páratlan vezetési élményt nyújt.
Az új hibrid meghajtás különösen városban közlekedők számára előnyös, ahol az elektromos üzemmód aránya a becslések szerint akár az 50%-ot is elérheti, ami csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást és a gépjármű fenntartási költségeit.
Az új C4 kétféle teljesítményszintet kínál: Hibrid 145 és 110. Nagyon kényelmes vezetni őket, hiszen a belső égésű és az elektromos motor a vezetési feltételeknek megfelelően hol egyszerre, hol felváltva, a vezető beavatkozása nélkül, teljesen automatikusan és zökkenőmentesen működik.
A hibrid technológia az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás jelentős – nagyjából 20%-os – csökkentésével komoly költségmegtakarítást tesz lehetővé.
Mivel nem igényelnek feltöltést, az ilyen technológiával gyártott modellek használata rendkívül egyszerű és stresszmentes. A 48V akkumulátor lassításkor automatikusan töltődik, így mindennapi városi használatra különösen alkalmas.
A nagyobb kényelem érdekében újratervezték az Advanced Comfort® üléseket. A párnázott hatású ülések már ránézésre is növelik a komfortérzetet. A speciálisan strukturált habszivacs és a nagy sűrűségű belső mag jóvoltából nagy távolságokon is kellemes vezetési élményben lehet részünk. A megfelelő támaszt nyújtó üléseknek köszönhetően a testtartásra sem lehet panasz, a vezetőülés esetében ráadásul nemcsak a magasság, de a deréktámasz is állítható.
A MAX változaton egy 7” nagy felbontású vadonatúj műszercsoport került a kormánykerék mögé. A 10” érintőképernyőn felült kínált egység modern, grafikus interfészével magasabb kiviteli minőséget képvisel. Ehhez járul még egy színes head-up display, mely a legfontosabb információk megjelenítésével kíméli a szemet és növeli a biztonságot.
Az autó 3D navigációs rendszert kínáló, korszerű infotainment rendszerrel van ellátva, mely felhasználóbarát, gyors és ergonomikus. Ez a rendkívül intuitív kezelőfelület egy 10” HD képernyőt használ, és widgetek segítségével teljes egészében személyre szabható. Az interfész természetes hangfelismeréssel is rendelkezik: a „Hello Citroën” mondattal aktiválható digitális asszisztens megérti, amit a járműben ülők mondanak, válaszol a kérdéseikre, és végrehajtja a parancsaikat.